حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری با سه تن از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص برگزاری سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله گفت و گو کرد.

در آستانه برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر و نمایش نامه نویسی روح الله  حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س)   با حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک،  حمیدرضا فولادگر و حیدرعلی عابدی نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه  دیدار وگفت و گو کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اصفهان، در این دیدارها ضمن بیان فعالیت های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، تجسمی و هنرهای نمایشی، در خصوص برگزاری جشنواره های تئاتر و نمایش نامه نویسی روح الله  با موضوع اندیشه وسیره امام خمینی(س) ، تعداد متون و نمایش های تولید شده، اجرای نمایش های منتخب به مناسبت های مختلف در مکان های عمومی ، اقبال هنرمندان و مردم گزارشی را ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به  برگزاری سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در اسفند ماه سال 98، خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و  همکاری و مشارکت مراکز فرهنگی هنری و صنعتی  در این خصوص شد .

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در دیدار با مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اصفهان برگزاری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله را کاری سخت و حساس دانست و  ضمن ارزشمند دانستن  برگزاری چنین جشنواره هایی، بر لزوم نمایش اندیشه  امام خمینی(س) به صورت موضوعی تأکید کرد.

حمیدرضا  فولادگر نیز  با بیان اینکه خودمان را مدیون امام (س) می دانیم، در خصوص  استفاده از هنر تئاتر و اجرای  برنامه ها مذکور در راستای ترویج اندیشه امام (س) وانتقال آن به نسل جوان  مطالبی را بیان کرد و جهت هر نوع حمایت وهمکاری اعلام آمادگی  نمود.

حیدرعلی عابدی نیز ضمن استقبال از برگزاری جشنواره های هنری روح الله،  از استفاده از هنر نمایش جهت بیان ابعاد شخصیت و سیره عملی حضرت امام استقبال  و بر لزوم حمایت، همکاری و مشارکت  دستگاه های مختلف تأکید کرد.

در ادامه بخشی از تصاویر این دیدارها را می بینید:

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.