این نمایشگاه تا پایان مرداد ماه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 14 و عصرها از ساعت 16 الی 20 پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه «هزار جلوه افلاکیان» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان افتتاح شد.

به گزارش جماران، نمایشگاه «هزار جلوه افلاکیان» با حضور آیت الله مستجاب الدعوتی ، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان ، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و چند تن از علما، روحانیون، مبارزین دوران انقلاب  و هنرمندان اصفهان افتتاح شد.

این نمایشگاه که با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و شهرداری منطقه شش اصفهان در نگارستان امام خمینی(س) برپا شده، به معرفی اساتید، شاگردان و یاران امام خمینی(س) مدفون در تخت فولاد می پردازد.

در نمایشگاه «هزار جلوه افلاکیان» آثاری از اساتید، شاگردان و همراهان حضرت امام مدفون  در تخت فولاد از جمله مرحوم حضرت آیت الله زندکرمانی، حاج آقا رحیم ارباب، مرحوم بیدآبادی، آیت الله خاتون آبادی، آیت الله شهید اشرفی اصفهانی و مرحوم آیت الله طاهری به نمایش در آمده است.

از دیگر آثار ارائه شده در این نمایشگاه آلبوم تصاویر علما، عرفا و هنرمندان آرمیده در تخت فولاد، نمونه ای از سنگ قبور با قدمت بیش از یک هزار سال ، کاشی کاری های به کار رفته در بقعه ها، تصاویر شهدای انقلاب و نمونه های از تألیفات و دست نوشته های علمای بزرگ حوزه و مراجع بزرگ تقلید است.

این نمایشگاه همه روزه تا پایان مرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.

در ادامه بخشی از تصاویر این نمایشگاه و مراسم  افتتاحیه آن را می بینید:

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.