مرحله دوم بازبینی آثار راه یافته به دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله توسط هیأت داوران پنح نفره در حال پیگیری است.

مرحله دوم بازبینی آثار راه یافته به دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان از روز چهارشنبه (26 دی ماه) آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش جماران، مرحله دوم بازبینی آثار راه یافته به دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله از روز چهارشنبه (26 دی ماه) با بازبینی چند نمایش از بخش صحنه ای آغاز شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد. در بخش خیابانی تنها روز جمعه (28 دی ماه) برای بازبینی انتخاب شده بود که در این روز تمامی 10 نمایش خیابانی راه یافته به این بخش توسط هیأت داوران این بخش از جشنواره مورد بازبینی قرار گرفتند.

بنابر اعلام دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله از میان 17 نمایش صحنه ای و 10 نمایش خیابانی که در این مرحله مورد بازبینی قرار می گیرند، 6 نمایش در هر بخش انتخاب می شوند تا در مرحله اصلی این جشنواره روز هفتم اسفند ماه سال جاری برای انتخاب چهار کاندیدای برتر به نمایش گذاشته شوند و در روز پایانی این جشنواره توسط هیأت داوران بخش پایانی برترین های این دوره از جشنواره انتخاب شوند.

تعدادی از تصاویر این بازبینی ها در ادامه می آید:

 

 

 

 

 

جشنواره روح الله115

 

جشنواره روح الله117

 

جشنواره روح الله7

 

جشنواره روح الله8

 

جشنواره روح الله9

 

جشنواره روح الله10

 

جشنواره روح الله11

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.