بیانیه وزارت ارشاد به مناسبت سال‌روز ٢٢ بهمن

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای عموم مردم به‌ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را به حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس خبر رسیده، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ ساز دوران معاصر کشور عزیزمان است. آنچه مبنای این حرکت عظیم و هویت‌بخش این نهضت مردمی شد، ابتنای انقلاب بر مدار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی این سرزمین بود. انقلاب اسلامی زمینه‌ساز عزت و هویت ملی شد و بیست و دوم بهمن‌ماه نقطه پایان تحقیر ملت از سوی استعمارگران و زورگویان و سرآغاز فصل نوین شکوفایی ایران در سایه فرهنگ دینی و ملی است. عرصه فرهنگ و هنر در دوران پس از انقلاب، نقطه وصل و انسجام‌بخش اقشار و اقوام مختلف این مرز و بوم بوده و هست.

اکنون و در آستانه سالروز پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین بهار آزادی، مدیران وکارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام با آحاد ملت شریف ایران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا و با تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با مقتدای خویش مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در راهپیمایی غرورآفرین یوم الله ٢٢ بهمن شرکت کرده و ندای وحدت و سربلندی ایران اسلامی سر خواهند داد.

از عموم مردم عزیز کشورمان بویژه اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه که همواره در روزهای سخت انقلاب یار و همراه و در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه کشور، پیشرو و تاثیرگذار بوده‌اند، دعوت می کنیم تا با حضور پرنشاط خود در این راهپیمایی ملی، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پرشور دیگری بیافرینند.

 

دیدگاه تان را بنویسید