جود لا در فیلم جدید وودی آلن بازی می کند

بعد از همکاری با چهره‌های شناخته‌شده‌ای مثل کریستن استوارت و کیت وینسلت در آخرین فیلم‌هایش، حالا وودی آلن در جدیدترین پروژه‌اش برای آمازون، جود لا را کارگردانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، منابع آگاه می‌گویند جود لا قرار است در فیلم بعدی وودی آلن به الن فنینگ، سلنا گومز و تیموتی شالامه ملحق شود.

این پروژه که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، سومین فیلمی خواهد بود که آلن برای آمازون استودیوز کارگردانی می‌کند. این کمپانی پیش از این در «کافه سوسایتی» و فیلم جدید «چرخ شگفتی» با این کارگردان معروف همکاری کرده بود.

مثل تمام فیلم‌های دیگر آلن در این مرحله، هنوز عنوان، خط داستانی و جزییات خاص دیگری از آن آشکار نشده،‌ با این حال منابع می‌گویند یک داستان عاشقانه خواهد بود. در حال حاضر جزییاتی در مورد نقش لا در این فیلم در دسترس نیست.

این فیلم پروژه بعدی آلن پس از «چرخ شگفتی» خواهد بود که در ماه اکتبر به عنوان فیلم اختتامیه فستیوال فیلم نیویورک پیش‌نمایش خواهد شد. در این فیلم درام جیمز بلوشی، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت نقش‌آفرینی می‌کنند و داستان آن در دهه پنجاه میلادی به وقوع می‌پیوندد. این فیلم روز اول دسامبر از آمازون پخش خواهد شد.

لا در حاضر مشغول فیلمبرداری دنباله «هیولاهای خارق‌العاده و زیستگاه آن‌ها» است که در آن نقش آلبوس دامبلدور،‌ جادوگر جوان را ایفا می‌کند. این نقشی بود که در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» توسط ریچارد هریس و مایکل گمبان معروف شد. در عین حال، او هنوز هم قرار است در سومین فیلم «شرلوک هولمز» که در آن رابرت داونی جونیور نقش این کارآگاه محبوب را بازی می‌کند، در نقش واتسون ظاهر شود. کمپانی برادران وارنر در حال حاضر مشغول پیش بردن مراحل اولیه ساخت این فیلم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید