مدیرعامل بنیاد فارابی: باید از زحمات ایوبی تقدیر شود/ مسیر سینما اکنون هموار است

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی معتقد است باید از زحمات حجت الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی تقدیر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا تابش با تقدیر از حجت الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی درباره خدمات ایوبی در طی تصدی گری اش در این سمت گفت: به هر حال کاروان سینمای ایران طی این چند سال مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است وخوشبختانه اکنون به سوی دشت هموارتری روانه شده است. امیدوارم از مساعی وخدمات دیده شده و نشده ایشان تقدیر شود و ایشان چه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و چه در سایر صحنه های علمی و دانشگاهی موفق باشند.

وی در ادامه افزود: خاصیت سینمای ایران این است که کسی که در حوزه سینما خدمت کرد اگر به ظاهر مسوولیت حقوقی از دوشش برداشته شود وبه فرد دیگری سپرده شود سینما با او کاری می کند که دائما در ذهن و جان آدم عشق به سینما وجود داشته باشد وعشق به سینما هم در وجود آقای ایوبی وجود دارد و ایشان همچنین در سالهای آتی خدماتی به فرهنگ وهنر و سینمای ایران خواهند داشت.

تابش در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب محمد مهدی حیدریان به عنوان رییس جدید سازمان سینمایی اشاره کرد و با اشاره به سوابق مدیریتی او گفت: خوشبختانه به دلیل حضور ایشان در صحنه های مدیریتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگستان هنر ، صدا و سیما و سایرعرصه های فرهنگی کشور در طول سال های گذشته، او مدیری است به روز در عرصه فرهنگ و هنر و سیر تحولات فرهنگی هنری را طی دوسه دهه گذشته از نزدیک دیده و در جریان آن است.

مدیر عامل بنیاد فارابی در ادامه یادآور شد: او با تحول تکنولوژی سینما جلو آمده و حرکت کرده است. طبق صحبتهای آقای وزیر سینمای ایران در آستانه یک جهش عظیم قرار دارد که امیدوارم با حضور مهندس حیدریان این جهش حرفه ای اتفاق بیفتد. مهندس حیدریان کارهای تأسیسی خوبی در نهادهای فرهنگی و سینمایی داشتند. تیپ مدیریتی ایشان برنامه ریز است و امیدوارم با حضور ایشان هم افزایی بخش های مختلف درون سینما و بخش های مختلف فرهنگی هنری نظام شاهد هم افزایی بیشتر باشد.

وی اضافه کرد:همچنین شخصیت ایشان نیز هم افزا وهمگرا است .امیدوارم دردوره مدیریت ایشان تعاملات با صنف و خانه سینما تداوم پیدا کند و همکاریها جدی تر شود وصنوف سینمایی کارهای غیر حاکمیتی را صحیح انجام دهند واین همکاری دو طرفه وجود داشته باشد.

تابش با اشاره به ظرفیت همکاری بین صنوف و وزارت ارشاد تصریح کرد:این ظرفیت به نظرم در دوره آقای حیدریان ایجاد می شود. ما مدیران درگیر سینمای حرفه ای هستیم و حمایت از سینمای حرفه ای یکی از مقولات جدی در مدیریت ما است. امیدوارم در این دوره صنعت سینما به روز و متحول تر شود.

دیدگاه تان را بنویسید