چرا لادن مستوفی در «خندوانه» بغض کرد؟

شب گذشته رامبد جوان در برنامه «خندوانه»، میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس ، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه، میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود. مستوفی پس از حضور خود در استودیو خندوانه، داستانی را برای حاضران با حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی تعریف کرد و حاضران را با خیال پردازی به دوران کودکی برد. پس از آن جوان گفت: قصه خوبی بود و حال ما را عوض کرد و واقعا تصویر زیبا و خاطره انگیزی بود.

مستوفی در حالی که بغض کرده بود، گفت: این همه خاطرات و حال و هوای کودکی ماست. یاد خاطرات خودم هم افتادم و دلتنگ آن روزها شدم.کودکی من مثل این روزهایی بود که تعریف کردم. ما پنج تا خواهر هستیم و من سومین دختر خانواده هستم. صمیمی‌ترین دوستم پدرم بود و همیشه از من حمایت می‌کرد.

مستوفی افزود:، چون عزیز پدرم بودم، جسارتم زیاد بود و کمی پسرانه بزرگ شدم و شیطنت‌های زیادی داشتم و هر وقت که با پدرم شمال می‌رفتم، مادرم خوشحال بود که یک روز من خانه نیستم و همه چی آرام هست.

این بازیگر درباره تحمل روزهای سخت زندگی و مشکلات آن با بغض گفت: زندگی همین است؛ واقعیت تلخ همیشه هست. پدرم این روزها دچار فراموشی شده و ما را به یاد نمی‌آورد؛ ولی ما واقعیت زندگی را پذیرفتیم. صبر و تحمل را از او یاد گرفتیم و همچنان با امید زندگی می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید