«امین عارف نیا» معاون فرهنگی، هنری و رسانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه طراحی و تولید صنایع دستی و کالاهای فرهنگی در خمین رونق خوبی دارد، گفت: صاحبان کسب و کار فرهنگی و هنری می توانند محصولات خود را در گذر فرهنگی، هنری و صنایع دستی بیت امام(ره) عرضه کنند.

به گزارش جماران؛ معاون فرهنگی ، هنری و رسانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: بیت تاریخی و معنوی امام خمینی (ره) قطب فرهنگی خمین است و این مجموعه از ظرفیت خوبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری برخوردار است.

«امین عارف نیا» روز پنجشنبه در نشست هماهنگی بهره برداری از غرفه‌های گذر فرهنگ و هنر و صنایع دستی بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین، افزود: در راستای رونق بیت امام (ره) تمهیداتی اندیشیده شده و یکی از آنها ایجاد فضای دائمی برای کسب و کارهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از فضا و ظرفیت بیت تاریخی امام راحل انتظار اصحاب فرهنگ و هنر خمین است.

معاون فرهنگی، هنری و رسانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه طراحی و تولید صنایع دستی و کالاهای فرهنگی در خمین رونق خوبی دارد، گفت: صاحبان کسب و کار فرهنگی و هنری می توانند محصولات خود را در گذر فرهنگی، هنری و صنایع دستی بیت امام(ره) عرضه کنند.

عارف نیا یادآور شد: این گذر فرهنگی و هنری همزمان با دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» خمین افتتاح می‌شود و به‌عنوان فضای دایمی برای استفاده علاقمندان به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری و بازدیدکنندگان از بیت تاریخی امام راحل قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، رونق این گذر به همت بهره برداران پیوند خورده است، گفت: جذابیت محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی و برندسازی در راستای رونق بخشی به این گذر در دستورکار بهره برداران قرار گیرد.

به نوشته ایرنا، عارف نیا با اشاره به اینکه هشت نوع کسب و کار برای استفاده از گذر فرهنگی و هنری بیت امام ره در نظر گرفته شده، افزود: پرداخت تسهیلات کارآفرینی به بهره برداران گذر فرهنگی و هنری بیت امام خمینی (ره) در حال پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.