جماران به عنوان رسانه‌ای که روایت تاریخ و واکاوی اندیشه و سیره امام خمینی را در اولویت اقدامات رسانه‌ای خود قرار داده است نقشی ممتاز در روایت تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

امین عارف‌نیا، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)

معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت:جامعه نیازمند دیده‌بانان دلسوز، از خودگذشته و وفاداری است که به نمایندگی از مردم در عرصه‌های مختلف اخبار صحیح را بدون لکنت زبان و صادقانه روایت می‌کنند.

به گزارش جماران، امین عارف نیا در بازدید از سایت اطلاع‌رسانی جماران ضمن بیان این مطلب افزود: خبرنگاران راویان صادق رخدادها هستند و در این مسیر با وجود سختی‌های بسیاری که مواجه می‌شوند آگاهی‌بخشی صادقانه را وظیفه خود می‌دانند.

امین عارف‌نیا که برای تقدیر از خبرنگاران سایت جماران و تبریک روز خبرنگار در این رسانه حضور یافته بود گفت: جماران به عنوان رسانه‌ای که روایت تاریخ و واکاوی اندیشه و سیره امام خمینی را در اولویت اقدامات رسانه‌ای خود قرار داده است نقشی ممتاز در روایت تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی تولید برنامه تصویری حضور را از اقدامات مفید در واکاوی اندیشه امام برشمرد و خاطر نشان کرد: تولید محصولات چند رسانه‌ای با استفاده از تکنیک‌های جدید و اثربخش و با قالب‌های کاربردی و جذاب و عرضه این تولیدات در بسترهای متنوع ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.