پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاونت پژوهشی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می‌کند:

گرامیداشت هفته پژوهش در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش از سوی معاونت پژوهشی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از مراکز دانشگاهی فعال در عرصه نگارش رساله‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی از سوی معاونت پژوهشی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه مورخ 23آذر 1390 در محل سالن همایشهای پژوهشکده برگزار خواهد شد از مراکز دانشگاهی فعال در عرصه نگارش رساله‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل خواهد شد. همچنین این مراسم شامل معرفی و تجلیل از اساتید فعال پژوهشکده در زمینه هدایت و راهنمایی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، نقد و بررسی دو کتاب "روش پژوهش در تاریخ‌شناسی" اثر دکتر حسن حضرتی و "جامعه‌شناسی تحولات ایران" اثر دکتر یحیی فوزی از مجموعه انتشارات پژوهشکده، انتخاب و تجلیل از گروه علمی فعال پژوهشکده در زمینه‌های پژوهشی و معرفی و تقدیر از دانشجویان ممتاز مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پژوهشکده خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی روحانی رئیس پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی نیز در مراسم سخنرانی خواهد کرد.

پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در خیابان فردوسی شمالی، خیابان شهید تقوی(کوشک)، پلاک 53 واقع است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مراسم که از ساعت 9 تا 16 خواهد بود به این نشانی مراجعه کنند.www.ri-khomeini.ac.ir نیز نشانی تارنمای پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.