در این بیانیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جاکارتا، سرزمینی که بار دیگر اهتزاز پرچم الله را تجربه کرد تا با صلابت عزت مسلمین را در جهان فریاد بزند، درود خداوند بر شما بانوان ارزشمند و غیورکشور عزیزمان ایران ،که مصداق شیرزنان صدر اسلام در حفاظت از شریعت پاکتان هستید، آنجایی که حضرت زینب (س) تبلیغ آیات عشق نمود.
سازمان بسیج رسانه فارس در این بیانیه خطاب به اعضای تیم کبدی بانوان ایران افزود: امروز ما از حنجره ی مبارک شما عزیزان در سرزمین غربت شنیدیم ،همان لحظاتی که گوینده استادیوم به زبان انگلیسی اعلام می نمود، تیم ملی کبدی بانوان ایران قهرمان این دوره از بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 شد و ازدحام شلوغی جمعیت مجال فکر کردن را نمی داد ،شماها صحنه ای را خلق کردید که موجب شگفتی جهانیان شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: همان لحظه نابی که بجای جیغ و هورا ،ابتدا پرچم عزیز ایران اسلامی را بر روی زمین پهن کرده و دور آن حلقه زدید و ضمن ادای احترام به پرچم در حالی اشک از چشمانتان سرازیر شده بود ،با صدای بلند و بصورت منسجم آیات مقدس قرآن (آیه الکرسی ) را قرائت نمودید، دنیا شاهد باشید که تحریم ،تهدید و تطمیع هیچ کدام نمی تواند ما را از ارزشهایمان دور نماید و ما قسم خورده آنیم که این انقلاب را تا زمان تحویل به صاحب اصلیش، با اصالت حفظ و در اشاعه آن کوشا باشیم.
بسیج رسانه فارس افزوده است: درود بر شرف شما که جدا بودن حسابتان با افراد تلاشگر در مسیر ترویج بی حجابی را در دنیا اینگونه فریاد زدید و دنیا قطعا می فهمد که شما چه می گویید.
سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس در این بیانیه، قهرمانی تیم کبدی بانوان ایران همراه با حفظ حجاب و تاکید بر ارزش ها را مصداق عمل به فریضه امر به معروف ونهی از منکر دانسته و تاکید کرده است: این سازمان به پاس این حرکت زیبا و ارزشمندتان نام مبارک شما عزیزان را به عنوان سفیران رسانه اسلامی ثبت و نسبت به پیشنهاد تشویق از مسئولان ذیربط اقدام خواهد کرد.
تیم کبدی بانوان ایران در ششمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با 2 بازیکن از استان فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم کبدی بانوان ایران جمعه در مرحله نهایی این رقابت ها مقابل تیم هند مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 27 بر 24 تیم پرقدرت هندوستان که سالهاست عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشد،با شکست بدرقه کرد و جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورد.
سعیده جعفری دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و راحله نادری از استان فارس تیم ملی ایران را در این بازی ها همراهی کردند.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.