به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی، شامگاه شنبه در آیین معارفه مدیر کل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز افزود: با توجه به لزوم گسترش ارتباطات و افزایش مراودات با کشورهای همسایه، هم اینک خلا نبود این پروازها احساس می شود که این کار باید عملیاتی شود.
وی ادامه داد: علاوه بر پروازهای خارجی، پروازهای این ایرلاین از فرودگاه شیراز به شهرهای پرجمعت کشور نیز باید افزایش یابد و ما روزانه شاهد انجام چندین پرواز به مقاصد مختلفی در سراسر کشور باشیم.
رحمانی، یکی از دغدغه های بخش خصوصی استان را راه اندازی کارگو دانست و افزود: به رغم پیگیری هایی که در گذشته انجام گرفته اما تاکنون این مهم محقق نشده و امیدواریم با توجه به استقرار مدیریت جدید در پایگاه شیراز این مساله با جدیت دنبال شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اضافه کرد: ما نیز در مجموعه استانداری فارس آماده هرگونه همکاری و همراهی برای عملیاتی شدن این کار در جهت رونق صادرات استان هستیم.
**افتتاح 2511 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در فارس
رحمانی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت دانست و گفت: در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) شاهد بهره برداری از یک هزار و 323 پروژه با 2 هزار و 51 میلیارد تومان اعتبار خواهیم بود.
وی افزود: این پروژه ها شامل پروژه های عمرانی، زیربنایی، آموزشی، تولیدی، ورزشی و اقتصادی می شود که تاکنون با حضور استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی شاهد بهره برداری از تعدادی از آنها بوده ایم.
رحمانی اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها شاهد بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم باشیم.
در این آیین حمید رضا اسلامی نیا به عنوان مدیر کل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز معرفی شد.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.