به گزارش ایرنا این بازی که جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه هفت بر 6 این دیدار خانگی را به شهرداری رشت واگذار و سه امتیاز حساس را تقدیم میهمان کرد.
شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم فجر که تا پیش از این بازی در رده پنجم جدول قرار داشتند در این هفته به مصاف تیمی رفتند که بدون امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و بنظر می رسید کار برای میزبان برابر این تیم ته جدولی راحت باشد اما اینگونه نشد و بازی را واگذار کردند تا رشتی ها به نخستین پیروزی خود دست یابند.
تیم فجر شیراز دراین بازی به ویژه در دفاع بسیار بد و ناهماهنگ کار کردند و هر چقدر مهاجمان این تیم گلزنی کردند اما به راحتی مدافعان و دروازه بان آنها گل خوردند تا سرمربی این تیم بفکر بر طرف کردن نقاط ضعف تیمش برای دیدارهای آینده باشد.
اما تیم شهرداری رشت در این دیدار سخت با بستن بازی توانست دروازه تیم میزبان را گلباران کند و سه امتیاز شیرین از شیراز با خود به سوغات ببرد.
فجری ها که مدعی صعود به مرحله پلی آف هستند و از چند بازیکن مطرح و ملی پوش سود می برند اگر بخواهند به این روند ادامه دهند در ادامه بازی ها با مشکل مواجه خواهند شد و باید قدر بازی های خانگی را بیشتر بدانند.
برای تیم پویندگان فجر در این بازی شهین افلاکی 3 گل و مریم چرخاوی 2 گل به ثمر رساندند و نسیمه غلامی هم یک گل دیگر برای شیرازی ها زد.
همچنین برای تیم شهرداری رشت نسا احدی و فاطمه قویدل هر کدام سه گل به ثمر رساندند و گل هفتم را عسل بابازاده درون دروازه میزبان جای داد.
قضاوت این بازی را مریم پورجعفریان، زهرا رحیمی، الهه مرادی و ربابه سادات رضوی برعهده داشتند.
100 تماشاگر از این بازی دیدن کردند.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم شرکت دارند و پس از پایان بازی های مقدماتی که به صورت دوره ای برگزار می شود، چهار تیم اول جدول به مرحله پلی اف ( حذفی ) صعود خواهند کرد.
تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر هستند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.