به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ماشین سازی و صنعت مس کرمان عصر چهارشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
این دیدار در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید و در ادامه بازی علی غلامرضا پور در دقیقه 75 توانست تک گل بازی را برای تیم مهمان به ثمر برساند.
همچنین علی رضا رمضانی دقیقه 62 و شهریار شیروند دقیقه 73 از تیم ماشین سازی و علی غلامرضا پور دقیقه 63 از تیم مس با کارت زرد داور این بازی جریمه شدند.
در این بازی حسین قره داغی دقیقه 69 با محسن دلیر، مهدی دلاور زاده دقیقه 82 با علی رضا رمضانی و مهران فرضیات دقیقه 88 با ادریس کوچکی برای تیم ماشین سازی و مچنین یاسر فیضی دقیقه 70 با مهدی تیکدری، میلاد محمدی دقیقه 84 با محمد علی اکبرخواه و محمد حسین حیدری دقیقه 87 با محمد خلیلی برای تیم مس کرمان تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را رضا عادل به عنوان داور وسط، اسماعیل احمدی و دانیال باشنده به ترتیب کمک اول و دوم، مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و حمید جاسمیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
گفتنی است تیم شهرداری دیگر نماینده تبریز در لیگ دسته یک در بازی همزمان یک بر صفر مغلوب میزبان خود تیم خونه به خونه مازندران شد تا نمایندگان تبریز در هفته سی ام لیگ بی نصیب از امتیاز باشند.
با این نتایج تیم ماشین سازی با 30 امتیاز در رده پانزدهم و تیم شهرداری با 35 امتیاز در رده چهاردهم لیگ دسته یک قرار گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.