دبیر هیات ورزش‌های هماهنگی شهرستان جهرم شنبه گفت:این رقابت ها 19 مرداد برگزار شد که آقایان در آیتم‌ های پارکور، دراز و نشست، بارفیکس و پرش جفت از ساعت 8 صبح در ورزشگاه شهرداری و خانم‌ها با آیتم درازونشست، پرش جفت پا، طناب ‌زنی، استپ و پرس پا در یکی از باشگاه‌های جهرم از ساعت 10 صبح با هم به رقابت پرداختند.
وی درمصاحبه با ایرنا افزود :در بخش‌های مختلف ‌رشته پارکور محمد ابراهیمی،علی بیوسنده و‌عرفان بیوسنده؛ در رشته دراز ونشست محمد ابراهیمی، علی بهمن ‌زادگان و عارف قاسم ‌زاده؛ در رشته‌ پرش جفت پا‌ محمد ابراهیمی، دانیال مطوری و امیرحسین کارگرفر؛ در بخش طناب‌ زنی حسین کارگر، میلاد سفیدفر و رضا شیخی؛ در بخش بارفیکس: امیرحسین کارگرفر، احسان زارعیان و عرشیا رشیدی، به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
زارعیان اضافه کرد: در رشته‌ پارکور خانم ها شیما خرمی، فاطمه یاری و نگین کاتبی؛در رشته‌ درازو نشست در رده‌ سنی زیر 18 سال زهرا امیرسالاری و شیما خرمی و در رده سنی 18-30سال: زهرا غلامی و فاطمه زارعی.
در رشته پرش جفت پا در رده‌ سنی زیر 18 سال: شیما خرمی، زهرا امیرسالاری و آرزو هاشم‌ پور؛ در رشته‌ جفت‌ پا در رده‌ سنی 18-30سال: فاطمه زارعی. در ردهی سنی 31-45سال: مریم رنجبر و‌ مستانه‌ محمدپور. در بخش طناب‌زنی رده سنی زیر 18 سال یاسمن رحمانیان، زهرا امیرسالاری و زهرا یوسفی. در رده سنی 18-30سال فاطمه زارعی، زهرا غلامی و مریم تقی‌پور. ‌در بخش پله‌ زدن(استپ) در رده سنی زیر 18 سال: زهرا باقری، سپیده کوکبی و فاطمه امینی. در رده سنی 18-30سال: مرضیه امیرسالاری. در بخش پرس سینه: در رده سنی 31-45سال: زهره متانت. در بخش پرس پا: در رده سنی زیر 18سال: الناز طالب‌زاده. در رده سنی 18-30سال: مریم تقی‌پور و در رده‌ سنی 31-45سال: زهره متانت، موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.