به گزارش ایرنا، زهرا پالیزدان روز چهارشنبه در آیین اختتامیه این دور از مسابقات افزود: مسابقات آمادگی جسمانی بانوان برای شناسایی استعدادهای برتر و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور به مدت یک روز در سالن فجر بوشهر برگزار شد.
وی بیا کرد: در این دور از مسابقات ورزشکارانی از شهرستانهای جم، کنگان، دشتستان، گناوه و بوشهر حضور پیدا داشتند.
پالیزدان ادامه داد: در گروه سنی 20 تا 24 سال نرجس حسین پور و مرضیه مکاری از جم به عنوان های اول و دوم دست یافتند و شمیم احمدی از بوشهر نیز به رتبه سوم دست یافت.
وی اظهار کرد: در گروه سنی 25 تا 29 سال نیز سمیرا رومینا از بوشهر، زهره پیشداد از جم و فاطمه پاکدامن از برازجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
پالیزدان اضافه کرد: در گروه سنی 30 تا 34 سال نیز مریم چاله از جم، زینب عدالت جو از کنگان و الهه عطار از جم به ترتیب به عنوان های نخست تا سوم دست پیدا کردند.
وی یادآور شد: در رده سنی 35 تا 39 سال نیز پری اسماعیلی از جم، افسانه اوسط از بوشهر و مینا تباشیر از گناوه اول تا سوم شدند.
پایزدان گفت: در گروه سنی 40 تا 44 سال نیز زهرا رنجبری از جم، مریم محمدی باجگوایی از بوشهر و فرحناز حسین زاده از بوشهر به ترتیب به رتبه های نخست تا سومی رسیدند.
وی یادآور شد: در گروه سنی 45 تا 49 سال نیز مهین نعمتی از جم اول شد و در گروه سنی فراتر از 50 سال نیز مهین قادری از گناوه به رتبه نخست دست پیدا کرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.