دکتر محمد رحمانیان دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره و همچنین همایش یادشده ٢٧ لغایت ٢٩ آذر در جهرم برگزار خواهد شد.
وی افزود: محورهای این همایش شامل آموزش های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت است که از همه صاحب‌نظران و محققان دعوت می‌شود آثار علمی و پژوهشی خود را به این کنگره ارسال کنند.
وی بیان کرد:کنگره ششم در روز نخست خود پذیرای مدیران گروه های اخلاق پزشکی و مسوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه ای، خواهد بود که با شعار «آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا»، و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار خواهد شد.
دکتر کاووس صلح جو، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم هم گفت: علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ ٢0 مهر ماه ٩٧با توجه به محورهای موجود به دبیرخانه مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آدرس الکترونیکی www.imec6 .ir ارسال کنند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دبیر اجرایی کنگره در ادامه افزود: این همایش برای همه مشمولان آموزش مداوم، امتیاز بازآموزی و همچنین برای اعضای هیات علمی، امتیاز فرهنگی خواهد داشت.
وی با توجه تفاهم‌ نامه همکاری مرکز همایش های دانشگاه و مجله اخلاق و آموزش پرستاری گفت: هیات تحریریه این مجله متعهد شده است، مقالات آن دسته از پژوهشگرانی که متن کامل آثار پژوهشی خود را ارسال کنند با اولویت ویژه کارشناسی و چاپ کند.
جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.