به گزارش ایرنا خلیل حاجی پور، یکشنبه در حاشیه بازدید 2 نفر از معاونان استانداری فارس از چگونگی ساخت واحدهای مسکن مهر بناسازان رمضان صدرا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روند تکمیل طرح 2 هزار واحدی مسکن مهر بناسازان رمضان نیز به صورت ویژه در دستور کار مدیریت سازمان عمران این شهر جدید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و همچنین معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس که خود از اعضای هیات مدیره شرکت عمران هم به شمار می آیند، امروز (یکشنبه) از چگونگی احداث مدرسه و زمین ورزشی که در محل مسکن مهر بناسازان رمضا در دست ساخت است، بازدید کردند.
حاجی پور افزود: در این بازدیدها به مشکلاتی در بخش روشنایی و تجهیزات برق محوطه و معابر پیرامونی، لوله کشی آب و فاضلاب برخی از نقاط از پروژه بناسازان رمضان اشاره شد که قرار است ظرف چند هفته آینده این مشکلات برطرف شود.
یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس نیز در این بازدید، روند پیشرفت کار واحدهای مسکن مهر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در گذشته به صورت مکرر خبرهایی از اعتراض ها و گلایه متقاضیان مسکن مهر در صدرا منتشر می شد که بسیار ناخوشایند بود اما خوشبختانه در حال حاضر روند کار به گونه ای است که مردم به مسئولان صدرا اعتماد کرده و در چنین شرایطی تحمل مشکلات نیز برای ساکنان شهر آسان تر است.
معاونان استانداری فارس همچنین از چگونگی عملیات اجرایی تصفیه خانه غرب شهر صدرا و طرح بزرگراه صدرا به دوکوهک نیز بازدید کردند.
شهر جدید صدرا (شهرک صدرا) که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.