به گزارش ایرنا، دکتر وحید یگانه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:جذب اعتبارات دولتی ضمن ترغیب این دریادلان در تکمیل پروژه های نیمه تمام، زمینه ساخت پروژه‌ها به شکل مشارکت 50 درصدی و بعضاً صد در صد خیرساز را با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در سال های اخیر فراهم کرد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: امروز شاهد همکاری تنگاتنگ بخش خیرین با دولت در حوزه بهداشتی در کنار سایر بخش های دانشکده علوم پزشکی لارستان هستیم.
یگانه گفت: از ابتدای سال 93 و با شروع طرح تحول سلامت بر اساس سیاست های کلی وزارت مبنی بر تقویت حوزه بهداشت، موفق به جذب 150 میلیارد ریال اعتبار در بخش دولتی شدیم که به شکل های مختلف و متناسب با نیازمندی‌های هر مرکز، تجهیزات مورد نیاز پزشکی از جمله تجهیزات درمانی، آزمایشگاهی و تخصصی خریداری شد.
وی بیان کرد: از جمله اقدامات دولت در زمینه گسترش بهتر سلامتی در کشور، نظارت موثر بر تمام مراکز ارائه خدمات سلامت بود که این مهم جز با ایجاد ارتباط اینترنتی دوسویه مقدور نمی شد، بنابراین آماده سازی شبکه و فراهم کردن ارتباط اینترنتی دقیق در تمام مراکز شهری و روستایی و ایجاد ارتباط از طریق سامانه سیب از ملزومات تلقی می شد که به بهترین شکل، محقق شده است.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره تخصیص اعتبار 400 میلیارد ریالی در بخش دولتی و خیرین در حوزه عمرانی بهداشتی عنوان کرد: از ابتدای طرح تحول سلامت بنا به دستورات صادره از سوی مسئولان وزارتی به سرعت نیازسنجی در حوزه‌های مختلف بهداشتی انجام شد که در کمترین بازه زمانی و با بالاترین دقت، نیازمندی ها و خلأهای موجود شناسایی و در قالب آمارهای مسجل در اختیار وزارت متبوع قرار داده شد.
یگانه اظهار داشت: ارائه گزارش های دقیق و پیگیری مسئولین وقت زمینه را برای جذب مبلغ 290 میلیارد ریال در بخش دولتی فراهم کرد و باعث شد پروژه های مختلفِ ساخت، بهسازی، نوسازی، تجهیز، دیوارکشی و… در طی چهار سال گذشته و در قالب طرح عمرانی اجرا شود که برخی از آنها در حال حاضر به بهره برداری رسیده و بعضی دیگر نیز در حال تکمیل و توسعه است.
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.