این بیمارستان در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع با زیربنای بیش از 65 هزار مترمربع به اضافه یکهزار مترمربع ساختمان جانبی و 5700 مترمربع محوطه سازی در شش طبقه با هزینه تقریبی 2770 میلیارد ریال احداث می شود.

همین گزارش حاکی است در آغاز این مراسم، راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر و رضایی، رجبی و پارسایی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند و ضمن تشریح تنگناهای درمانی بیمه شدگان، بر اعاده حقوق قشر آسیب پذیر جامعه کارگری تاکید کردند و خواستار تسریع در احداث و بهره برداری این واحد بزرگ درمانی شدند. همچنین دکتر درخشان، معاون درمان تامین اجتماعی کشور نیز گزارشی از عملکرد همکاران خود در عرضه خدمت به بیمه شدگان ارائه کرد.

در ادامه استاندار فارس با اشاره به کمبود مراکز ملکی و درمانی تامین اجتماعی در استان، گفت: با وجود برخورداری بیمه شدگان از تنها یک بیمارستان مربوط به تامین اجتماعی در شیراز که با قدمتی زیاد پاسخگوی بیماران بسیاری از سراسر فارس و حتی استان های همجوار است، مشاهده می شود استان های دیگر به ویژه استان های همجوار از شمار بیشتر بیمارستان های مشابه برخوردارند، بنابراین این واقعیت را نباید نادیده گرفت که فارس استحقاق بیشتری در این زمینه دارد و باید به این امر مهم توجه شود.

تبادار با ابراز امیدواری نسبت به درایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاران وی در پیگیری و رفع مشکلات درمانی تامین اجتماعی فارس، افزود: نظر به اینکه اینجانب پیگیر پیشرفت پروژه های مختلف در این استان هستم، حتما روند ساخت این بیمارستان را نیز دنبال خواهم کرد.

وی معرفی پیمانکار نهایی بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی شیراز را خواستار شد و از اینکه این پروژه به اعتبارات داخلی متکی است ابراز خوشوقتی کرد و این امر را موجب برطرف شدن دغدغه ها دانست.

در ادامه مراسم، دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستاوردهای بزرگ کشورمان به رغم بداندیشی های دشمنان و در راس آنها آمریکا و ترامپ رئیس جمهور این کشور یاد کرد و برجام را یک موفقیت سیاسی بزرگ معرفی کرد و دشمنی ترامپ را موجب فراهم آوردن فرصتی برای جامعه روبه ترقی ایران در دستیابی به ثبات و پیشرفت های مورد نظر دانست.

وی گفت: هدف دشمن، ایجاد بی اعتمادی و عملیات روانی روی مردم ماست. ما در چنین شرایطی به یک تامین اجتماعی نیاز داریم تا آثار تحریم ها خللی در زندگی مردم به وجود نیاورد.

وزیر رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم توجه به حقوق دهک های پایین جامعه کارگری که در حال حاضر این مسئله تحقق پذیرفته، اعلام کرد: در سال جاری برنامه حمایت از معلولین را نیز اجرا خواهیم کرد.

ربیعی گرایش به مناطق محروم را سرلوحه اقدامات خود و همکارانش عنوان کرد و اظهار داشت: حتی در احداث بیمارستان در تهران این مسئله مورد توجه قرار گرفته تا در یکی از نقاط محروم تهران این بیمارستان احداث شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد در اولین فرصت با کسب منابع جدید، مستمری ها را افزایش خواهیم داد همچنان که در سال های اخیر در این زمینه گام برداشته ایم و مطمئنا هدفمان این است که مستمری بگیران تامین اجتماعی دارای یک زندگی توأم با کرامت باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 970849
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.