به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار پنجشنبه در جلسه شورای اداری فارس در شیراز افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با دقت نظارت و دنبال کنند که این کار به دقت انجام شود.
وی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی و واحد تولیدی که دارای ژنراتورو دستگاه مولد برق است، ضرورت دارد که آن را وارد مدار کند و به جای استفاده از برق شهری از ژنراتور و برق اضطراری استفاده کنند.
استاندار فارس اظهار داشت: پیشبرد شرایط امروز با مدیریت عادی ممکن نیست و یک مدیریت خاص و برجسته را طلب می کند.
تبادار افزود: همه باید شرایط و وضعیت را جدی بگیریم و با همکاری و نگاهی همگانی شرایط را مدیریت کنیم.
**فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی مردم نقش آفرینی می کند
استاندار فارس، با اشاره به نقش آفرینی فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شهروندان گفت: توجه به توسعه زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسیر توسعه استان را هموارتر خواهد کرد.
تبادار افزود: در دولت تدبیر و امید علاوه بر توجه به توسعه این ظرفیت ها و امکانات در شهرها، در روستاها نیز به این مهم توجه شد و امروز در میان پروژه های آماده بهره برداری مخابرات شاهد هستیم که 543 روستا تحت پوشش شبکه اینترنت نسل سه و چهار همراه اول قرار می گیرند.
وی، با اشاره به توانمندی های گذشته فارس در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: امیدواریم با تقویت این ظرفیت ها بتوانیم از آنها در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.
در این آیین که با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، به طور همزمان چهار هزار و 14 پروژه مخابراتی فارس که با اعتباری افزون بر 795 میلیارد تومان اجرا شده اند، به بهره برداری رسید.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.