رئیس بیمارستان و لیعصر کازرون در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت:این بخش دیالیز با اعتباری افزون بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به همت فرزندان مرحوم حاج غلامحسین فخری احداث شده است که در نتیجه شمار تخت های این بخش از 11 تخت به 18 تخت افزایش یافت.
دکتر امیر خشتی افزود: از مبلغ یک میلیاردو چهار صد میلیون تومان هزینه شده احداث این بخش دیالیز هشصد میلیون تومان آن مربوط به احداث ساختمان بوده است و بقیه مربوط به خرید تجهیرات است.
وی ادامه داد: 102 بیمار دیالیزی در حال حاضر تحت پوشش و 70 در صد این بیماران از مناطق اطراف کازرون هستند.
رئیس بیمارستان و لیعصر کازرون گفت: با راه اندازی ساختمان جدید بخش دیالیز بیمارستان کازرون تا حدودی تخت های این بخش به حد مطلوب رسیده است.
دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در حاشیه افتتاح این بخش دیالیز گفت:در این سفر از بیمارستان در دست احداث قائمیه بازدیدی داشتم که تلاش می کنم این بیمارستان در چند ماه آینده به بهر برداری برسد.
وی گفت:ساختمان مرکز شیمی درمانی کازرون که با اعتباری افزون بر 800 میلیون تومان از اعتبارات دولتی ساخته شده است به اتمام رسیده است و امیدواریم که تا پایان امسال تجهیزات آن از سوی وزارت خانه تامین شود و به بهره برداری برسانیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس گفت: شهرستان کازرون و مرودشت و آباده در اولویت ما برای راه اندازی آنژیوگرافی و عمل قلب قرار دارند.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.