به گزارش ایرنا این مطلب روز سه شنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت، شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان شد.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه شیراز یکی از قطب های مطرح چشم پزشکی ایران و خاورمیانه است، ساخت بیمارستان جدید و تخصصی چشم پزشکی از اولویت های مهم برای این شهر به شمار می آید.
علی اکبر رامجردی افزود: تامین زمین مناسب برای ساخت این بیمارستان تخصصی از سوی شورای اسلامی شهر شیراز مورد موافقت قرار گرفته و در آینده نزدیک، عملیات ساخت این مرکز درمانی با همکاری خیران و دانشگاه علوم پزشکی در منطقه حسین الهاشمی شیراز آغاز خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر مثبت همکاری متقابل شورای شهر شیراز برای اجرای پروژه های خیران، اظهار داشت: همکاری های این شورا، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین، راهگشای ارتباط با خیران است و امیدواریم همکاری این شورا و شهرداری شیراز با حوزه سلامت تداوم داشته باشد.
در این نشست که شماری از استادان چشم پزشکی شیراز حضور داشتند، راهکارهای توسعه همکاری برای ارتقای سلامت مردم استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.