به گزارش خبرنگار ایرنا، دقیقه 93 این بازی در وقت های اضافه، لحظات پر اضطرابی برای ایرانیان سراسردنیا در پی داشت و همه منتظر تصمیم داور پس از ویدو چک بودند که بالاخره رای به اعلام پنالتی به سود ایران داده شد و کریم انصاری فر با ضربه خوب دروازه پرتغال را باز کرد.
در لحظات پابانی هم مهدی طارمی می توانست با گلزنی در حالی که با دروازه بان تک به تک شده بود شادی را به اردوی ایران بیاورد که ضربه کم دقت این بازیکن به خارج زمین رفت و تیم ایران با شایستگی در حالی که چهار امتیاز کسب کرده بود از ادامه حضور در این رقابت ها بازماند.
مردم شیراز برای قدر دانی از بازی خوب ایرانی ها پس از پایان بازی با درست داشتن پرچم ایران و سوار بر خودرو های خود با زدن بوق و شیپور به سوی بلوار چمران حرکت کردند.
با توجه به اینکه بازی ایران برابر پرتفال در ساعت 45 دقیقه بامداد سه شنبه پایان یافت به نظر می رسد ابراز شادمانی مردم شیراز تا ساعتی دیگر ادامه داشته باشد.
این مسابقه علاوه بر برخی سینماهای شهر شیراز، در بوستان هایی همچون آزادی و مادر نیز به صورت زنده برای شهروندان به نمایش درآمد.
تدارک مسئولان شهری برای پخش زنده این مسابقه با استقبال گسترده شهروندان همراه شد به گونه ای که شمار زیادی از خانواده ها از 2 ساعت قبل از شروع مسابقه ، در محل در نظرگرفته شده در بوستان آزادی گردهم آمده بودند.
حضور بیش از حد شهروندان در این محل و استفاده آنها از بوق های مخصوص تشویق تماشاگران رقابت های فوتبال، سبب شد که صدا و تصویر این مسابقه به برخی از آنها نرسد و این موضوع ایجاب می کند که مسئولان شهری فضای گسترده تر و مناسب تری را برای پخش زنده این گونه رقابت ها تدارک ببینند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر شهرستان های فارس حاکی از برپایی جشن شادی مردم در این شهرستان ها و بخش های مختلف است.
تیم ایران در گروه دوم این بازی ها با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه بود .
در پایان نیز در این گروه تیم اسپانیا با پنج امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و تیم پرتغال هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم صعود کرد.
در بیست و یکمین دوره جام جهانی 2018 روسیه 32 تیم شرکت دارند و در هشت گروه با هم بازی می کنند و در پایان مرحله گروهی از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.