به گزارش ایرنا،اسماعیل ارزانی پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شهرداری منطقه پنج شیراز افزود: دیدگاه های افراد مختلف راجع به تعدیل کارکنان شهرداری نباید بر کل مجموعه مدیریت شهری، کارکنان و روند خدمت رسانی به شهروندان تاثیر بگذارد چون اعتقادی به تسویه حساب و تعدیل نیرو نداریم.
قائم مقام شهردار شیراز، برخورد نامناسب با مراجعین را از مهم ترین دلایل نارضایتی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: رسالت اصلی مجموعه مدیریت شهری علاوه بر ارائه خدمات در زمینه های مختلف عمرانی، خدمات شهری و ... تکریم و احترام به شهروندان است.
ارزانی گفت:در صورت رفتار ناشایست یکی از کارکنان با مراجعین، عملکرد تمام مجموعه مدیریت شهری خدشه دار می شود و از این رو محور برنامه ها و اقدامات سال 97 شهرداری شیراز، تکریم ارباب رجوع است.
وی خطاب به سرپرست شهرداری منطقه پنج شیراز گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به کارکنان این منطقه نخستین انتظاری است که مجموعه مدیریت شهری از شهردار جدید دارد.
وی گفت: اتصال روستاهای مجاور، وجود دارالرحمه، بافت شهری کمتر برخوردار از ویژگی های شهرداری منطقه پنج است و : این منطقه نیازمند مدیریت فردی توانمند و با تجربه در حوزه شهری است و سرپرست جدید به علت همکاری با نهادهای مختلف همچون شهرداری، فرمانداری و استانداری، فردی آشنا به مدیریت شهری و سیستم شهرداری است و می تواند با تکیه بر توان، تخصص، تجارب و سوابق کاری خود در توسعه این منطقه موثر باشد.

**زندان عادل آباد یکی از دلایل عدم ورود سرمایه گذاران به این منطقه
سرپرست جدید شهرداری منطقه پنج نیز در این آیین، کاربری های دافعه مانند ندامتگاه عادل آباد، دارالرحمه، زیر ساخت های ناقص و ... را از مهم ترین علل عدم استقبال سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در منطقه دانست و گفت: جذب سرمایه گذار در منطقه پنج نیازمند نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری و شوراست تا بتوانیم با همگرایی، مشکلات موجود را رفع و زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرد.
مسعود طهماسبی با بیان اینکه صیانت از حریم شهر، اتصال روستاهای مجاور به شیراز و ساخت و سازهای غیرمجاز و ... از چالش های موجود در منطقه پنج است، افزود: برای ساماندهی حریم شهر شیراز نیازمند عزمی جدی هستیم تا بتوانیم تهدیداتی نظیر رشد روستاهای مجاور حریم، وجود کارگاه های غیرمجاز و ... را به فرصتی برای شهر شیراز تبدیل کنیم.
پیش تر یوسف نامور شهردار منطقه پنج شهرداری شیراز بود که به علت بازنشستگی، مسعود طهماسبی به عنوان سرپرست جدید این منطقه شهرداری معرفی شد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.