ناصر احمد صفا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه های سرمایه گذاری شهرداری در قالب پیوست بودجه سال 97 ارائه شده و تحقق این مهم به عوامل متعددی از قبیل اعمال سیاستهای تشویقی و دیگر مسائل بستگی دارد.
وی یادآوری کرد: در بودجه سال جاری 15 پروژه خرد و کلان برای عمران و آبادانی شهر در نظر گرفته شده بود که از این تعداد فقط سه پروژه عملیانی شد و امیدواریم این روند در سال آینده روند روبه رشدی داشته باشد و به توسعه روز افزون شهر منتهی شود.
صفا افزود: پروژه سبزه میدان از جمله پروژه های مهم شهر زنجان است که در پیوست بودجه سرمایه گذاری شهرداری رقمی بالغ بر یکهزار میلیارد تومان برآورد اولیه انجام گرفته که با اصلاح این طرح طی مراحل قانونی جذب سرمایه گذار انجام خواهد گرفت.
وی بیان کرد: در صورت شرایط اقتصادی مناسب در سال آینده می توان به اجرا و عملیاتی شدن حداقل 10 پروژه خرد و کلان امیدوار بود و در این میان همدلی حاکم بین شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های استانی چشم انداز بهتری را تحقق برنامه های این بخش فراهم می کند.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری زنجان ادامه داد: ورود سرمایه گذار در پروژه های خرد و کلان شهر زنجان در آمد پایدار برای شهرداری ایجاد می کند و در این میان باید بسته های تشویقی جذابیت لازم را برای سرمایه گذاران در شهر زنجان بیش از گذشته فراهم کند.
وی اظهار کرد: اولویت این سازمان در سال جاری انعقاد قرار داد در پروژه های عمران شهری بود که این روند در حوزه های خدماتی، پروژه های گردشگری و احداث هتل، رستوران، تالار و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی نیز بصورت مشارکتی شامل خواهد شد.
صفا خاطرنشان کرد: رفع موانع جذب سرمایه گذار برای انجام سرمایه گذاری های مختلف در شهر زنجان توسعه همه جانبه این شهر را به دنبال داشته و همکاری های بین بخشی نیز در این راستا بسیار اثر بخش خواهد بود.
به گزارش ایرنا،این سازمان با هدف جذب سرمایه گذاران در امور شهری بطور رسمی سال 94 در قالب مدیریت سرمایه گذاری و شروع بکار کرد و درنیمه دوم امسال فعالیت خود را بصورت سازمان سرمایه گذاری ادامه داده است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.