آنگونه که عضو انجمن صنفی تانکرداران استان فارس چهارشنبه به ایرنا گفت:یکی از خواسته های رانندگان تانکرهای حامل سوخت بحث افزایش قیمت است چرا که از سال 93 تاکنون هیچ افزایش قیمتی در این بخش اتفاق نیافتاده است.
مسعود رضازادگان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت ها ادامه فعالیت تانکرداران با کرایه فعلی ممکن نیست و چون پیگیری ها و تقاضاهای مکرر ما مبنی بر افزایش کرایه بدون پاسخ ماند ناگزیر فعالیت خود را متوقف کردیم.
وی بیان کرد: با توجه به حضور مسئولان در بین رانندگان و قول مساعدی که برای پیگیری و حل این مشکل دادند ما آمادگی داریم که سوخت مورد نیاز جایگاه های سوخت را تامین کنیم.
اقدام تانکرداران موجب بروز اختلال در سوخت گیری خودروها ، آمد و شد شهروندان، بروز ترافیک در برخی خیابان ها و مراجعه دسته جمعی مردم به جایگاه های سوخت در فارس شد.
هر چند قطع شدن فعالیت کامیون داران جنبه ملی و کشوری داد و از قبل در این زمینه اطلاع رسانی هایی شده است اما شدت مراجعات در برخی از جایگاه های استان فارس بیش از سایر مناطق بود.
بسیاری از شهروندان با در دست داشتن ظروف 10 و 20 لیتری به جایگاه های سوخت مراجعه کردند ، انباشت بنزین در ظروف و دپوی آن در منازل و خانه بیم بروز خطرات آتش سوزی را دوچندان کرده است.
بر اساس آمار شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس ، روزانه در کلانشهر شیراز 5 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین مصرف می شود.
در شیراز علاوه بر مصرف روزانه ، حدود 2 میلیون و 100 هزار لیتر ظرفیت ذخیره سازی بنزین وجود دارد و این میزان ذخیره سازی بر اساس عرف و معیارهای شرکت پخش مطلوب است.
استان فارس دارای 408 باب نقطه عرضه فعال سوخت است که 267 باب آن جایگاه عرضه سوخت مایع با سه هزار نازل و 141 باب دیگر نیز جایگاه عرضه سوخت CNG با 762 نازل است.
6122/ 6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.