حسن فیاض پور، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر یک از حوادث و اتفاقات در زمان وقوع در سطوح مختلف قابل کنترل و مهار است و بر اساس امکانات و توانایی موجود می توان آن را مدیریت کرد.
وی ادامه داد: حادثه و اتفاقی که در یک هر جا و مکانی روی می دهد چنانچه در سطح آن یک دستگاه و محموعه قابل کنترل و مهار باشد این کار انجام می شود و در غیر این صورت بر اساس دامنه و وسعت آن حادثه به ترتیب به سطح محلی، منطقه ای و ملی گزارش داده می شود تا نسبت به مهار و کنترل آن اقدام شود.
او اظهار کرد: با توجه به شرح وظایف و آموزش های ارائه شده، هم اینک بحث تفکیک وظایف، آشنایی با وظایف و اقدام به انجام آنها درزمان وقوع حادثه یا بحران در استان به خوبی انجام می شود و هر دستگاه نسبت به وظایف خود در سطوح مختلف مدیریت بحران آگاهی دارد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در استان فارس هم اینک 30 دستگاه عضو مستقیم ستاد مدیریت بحران هستند اما در زمان وقوع برخی مشکلات ممکن است دستگاه های غیر عضو نیز فراخوانده شوند.
فیاض پور افزود: قطعا هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه ها و مجموعه های مرتبط با مدیریت بحران کمک خواهد کرد که در زمان وقوع بحران احتمالی از میزان خسارت ها به نحو چشمگیری خواهد کاست.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.