اصغرنصیری روز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به مشکلات ناشی از بارش های اخیر در سطح کرج ، این ستاد برای مدیریت حوادث فعال شده است .
وی افزود: رسیدگی به مشکلات شهری و رفع آن از مهمترین موضوعات شهرداری است و این مجموعه با اقداماتی از جنس خدمات رسانی نقش خود را در قبال شهروندان ایفا می کند.
شهردار کلانشهر کرج با تاکید بر لزوم استقرار امکانات و تجهیزات کافی در مسیر زیر گذر ها و چاه های جذبی، گفت: برنامه ریزی برای شناسایی محلات آبگیر و استقرار امکانات و تجهیزات در محدوده محلات آبگیر ضروری است.
نصیری با بیان اینکه باید هشدار های لازم به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان اعلام شود، بیان کرد: اگر با تمام توان از امکانات موجود استفاده شود، مشکلی در زمان بحران پیش نخواهد آمد.
شهردار کرج با اشاره به تاثیرگذاری مشارکت شهروندان در اجرای خدمات رسان مطلوب تر، گفت: در میادین و معابر شهری کیسه های شن قرارداده شود تا هنگام بحران از شهروندان مشارکت بخواهیم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان مدیریت بحران باید بازدید میدانی از محل های بحران خیز داشته باشند، تصریح کرد: محلات با هدف جانمایی تجهیزات و امکانات کافی مورد بازدید قرار گیرند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.