فرماندار لامرد اجرای طرح انتقال آب از دریا به لامرد را برای توسعه صنعتی این شهرستان ضروری دانست و خواستار اجرایی شدن این طرح شد.

به گزارش ایلنا از لامرد، «حسین شبانی‌نژاد» فرماندار لامرد که در نشست مشترک شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان لامرد سخن می‌گفت با یادآوری افتخارآفرینی شهرستان لامرد در زمان دفاع مقدس افزود: بازگشایی تونل گردنه شهید باقری به طول 2650 متر بعد از حدود ده سال فراز و نشیب در  عید نوروز انجام شد و این اتفاق خوشحالی مردم بویژه اهالی بخش‌های چاهورز و علامرودشت را به دنبال داشت که جا دارد از همه مسئولان و اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد تشکر کنم.

وی ادامه داد: کارخانه آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور و افتخاری برای صنعت کشور و استان فارس است که انتظار می رود باتوجه به شتاب در ساخت این کارخانه در دولت تدبیر و امید مطابق با برنامه ریزی و اعلام مدیران طرح، شاهد افتتاح فاز اول کارخانه در سال جاری باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با طرح پیگیری خواسته‌های اولویت‌دار شهرستان از استاندار فارس افزود: اجرای طرح انتقال آب از دریا به لامرد سبب رونق و توسعه اقتصادی شهرستان در ابعاد مختلف می شود که امیدواریم هرچه سریعتر اجرای این طرح آغاز شود. 

شبانی نژاد ضمن تاکید بر توسعه همه جانبه شهرستان لامرد گفت: مباحث تعهد اجتماعی صنایع و توجه ویژه مدیران صنایع شهرستان به محیط پیرامونی بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه نیازمند تاکید ویژه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.