به گزارش ایرنا، محمد کرم‌اللهی این سخنان را در مراسم آغازین هفته هنر انقلاب استان فارس که دوشنبه 20فروردین در باغ ‌موزه دفاع مقدس شیراز و با ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز شد، بیان کرد.
مدیر کل حوزه هنری فارس در این آیین با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه هنرمندان شهید استان فارس گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و بزرگ‌منشی‌های هنرمندان متعهد و انقلابی سراسر کشور است.
کرم ‌اللهی با گرامیداشت یاد شهید مرتضی آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی را مجالی برای یادآوری برنامه‌های انقلابی، ارزش‌محورانه و متعهد خواند.
وی ابراز کرد: زمین هنر متعهدانه حاصلخیز است و در ادوار تاریخی ایران اسلامی، هنر متعهدانه طلایه‌دار نیکوکاری‌ها، ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی و الهی و ایثارگری‌ها بوده است.

** معرفی پنج مسجد با عنوان مسجد هنر
این مقام مسئول گفت: مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در بلوار جمهوری اسلامی شیراز به عنوان مسجد هنر تعیین شده و تا پایان سال جاری پنج مسجد در شهر شیراز به عنوان الگوی هنر توسط بسیج هنرمندان به شهروندان معرفی می شود.
در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن پاسداشت روز تشکیل بسیج هنرمندان، روز فناوری هسته‌ای و شهادت سید مرتضی آوینی، تجلیل از شهدای هنرمند را امری مهم برشمرد و گفت: امیدواریم با هم‌افزایی اعضای ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی در طول سال یاوران واقعی انقلاب و ادامه دهندگان راه شهدا و امام شهدا باشیم.
در این آیین، هنرمندان و مسئولان فرهنگی و استانی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، این بنا را گلباران کردند.
سومین هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس به همت حوزه هنری فارس و همکاری سازمان بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، استانداری فارس، فرمانداران، صداوسیما، شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.
این رویداد هنری از دوشنبه 20 فروردین تا 26 فروردین 97 ادامه دارد و طی آن 68 برنامه هنری در فارس برگزار خواهد شد.
7375/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.