به گزارش ایرنا، ابراهیم استوار میمندی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون افزود: تکریم ارباب رجوع، اصلی بسیار مهم در تعامل مسئولان و کارکنان ادارات با شهروندان محسوب می شود و هر گونه تخطی از این تکلیف، قابل پذیرش نیست.
وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی اهتمام و تلاش مدیران در راستای تحقق شعار سال را خواستار شد و گفت: شهرستان کازرون از ظرفیت های خوبی برخوردار است و باید با برنامه ریزی مناسب، روند سازندگی در این منطقه را شتاب بخشیم.
امام جمعه کازرون نیز در سخنانی در این جلسه گفت: فرهنگ حمایت از تولید کالای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود و مردم نسبت به حمایت از کالای ایرانی تعصب داشته باشند؛ اگر این تعصب را داشته باشیم بسیاری از مشکلات از جمله اشتغال حل می شود.
حجت الاسلام محمد خرسند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای در شهرستان کازرون گفت: جاده های این شهرستان پاسخگوی حجم تردد بسیار زیاد خودروها نیست و از این رو، باید اهتمام ویژه ای برای بهسازی و توسعه راه های این شهرستان صورت گیرد.
امام جمعه کازرون در ادامه توجه مردم به موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در شرایط کم آبی و خشکسالی را خواستار شد.
خرسند در ادامه گفت: یکی از آفت های فضای مجازی، دامن زدن به اختلافات قومی منطقه ای و قبیله ای است که به طرفداری و یا مخالفت از افراد صورت می گیرد؛ این روند صحیح نیست چرا که امروز بیش از هرزمان دیگر به اتحاد و همدلی نیاز است.
فرمانده انتظامی کازرون نیز در سخنانی با اشاره به کشته شدن 10 نفر در حوادث جاده ای برون شهری در تعطیلات نوروز این شهرستان گفت: این آمار افزایش 50 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: بی احتیاطی رانندگان و تردد بیش از ظرفیت جاده ها از عوامل بروز این حوادث رانندگی بوده است.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.