به گزارش ایرنا رضا عسگری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به نام گذاری سال به عنوان ' حمایت از کالای ایرانی' اشاره کرد و افزود: وظیفه دستگاه های مدیریتی در تحقق این شعار در جامعه خیلی مهمتر و اساسی تر است.
وی با بیان اینکه کیفیت تولیدات از دلایلی است که موجب شده مصرف کننده ایرانی کالای خارجی را ترجیح دهد، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از تولید داخل حمایت کنیم باید تلاش کنیم تا تولید کنندگان با کمترین دغدغه با سریعترین زمان با امنیت خاطر تولید خود را با قوت ادامه دهند و هیچ دغدغه ای به غیر از ارتقای کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در آنها نداشته باشند.
فرماندار زنجان گفت: برای تحقق شعار سال در این شهرستان باید زمینه حمایت جدی از تولید کننده و سرمایه گذار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی به لزوم تسهیل و تسریع در روند مجوزهای لازم در بخش تولید تاکید کرد و افزود: فرآیندها را باید کاهش داد ولی در عین حال باید دقت نظرها را افرایش دهیم.
عسگری تامین رضایتمندی مردم را عنصر مهم و اساسی برشمرد و اظهار کرد: انسجام داخلی و وحدت بین گروه ها و جریان های مختلف ضامن رشد و بالندگی کشور در عرصه های مختلف است.
وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل پیش پا افتاده باعث شکاف در جامعه می شود، افزود: جلب اعتماد مردم ضامن همراهی آنان با نظام است چرا که بزرگ ترین سرمایه کشور اعتماد مردم به نظام است.
فرماندار زنجان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را به اعتماد سازی معطوف کنند، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی به برکت خون شهدا به صورت امانت در اختیار ماست و باید در حراست از آن تلاش کنیم.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.