دکتر محمد‌رضا رضایی کوچی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به توسعه‌ فضاهای ورزشی در شهرستان جهرم بیان کرد: امروز در جهرم هدف ‌گذاری شده است که برای هیأت‌ های ورزشی سالن تخصصی ساخته شود که می‌تواند در میزبانی مسابقات کشوری مؤثر باشد.
وی سال 97 را سال بهره ‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی در شهرستان جهرم دانست و اضافه کرد: لازم است سالن‌های ورزشی اختصاصی در شهرستان احداث شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین به کلنگ‌ زنی سالن‌های تخصصی ورزشی بوکس و ژیمناستیک در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: سالن تخصصی ورزشی بانوان شهرستان در برنامه توسعه‌ ورزش شهرستان جهرم قرار گرفته است تا بانوان نیز بتوانند با امکانات و تجهیزات بهتری به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.
وی با اشاره به اینکه در بحث خدمات نگاه توسعه متوازن در کل شهرستان است، ابراز داشت: شهرستان زمانی پیشرفت می‌کند که توسعه‌ متوازن باشد و خدمات متناسب با نیازهای منطقه توزیع شود.
نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزشکاران جهرمی با سلایق مختلف در کنار هم هستند گفت: ورزش تنها متعلق به اداره ورزش و جوانان نیست و همه‌ افراد و دستگاه‌های اجرایی باید به ورزش کمک کنند و امکانات خود را در اختیار ورزش قرار دهند.
وی افزود: هرجایی که همدلی باشد و خدمت به مردم ارائه می‌شود باید هم ‌افزایی داشته باشد و باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید روحیه‌ جهادی داشته باشند گفت: امروز مدیران باید از خود گذشته، از جنس مردم و وکیل مردمی باشند که در سطح کف جامعه زندگی می‌کنند‌.
وی اظهار داشت: مردم بر گردن نظام حق دارند و همه جا پای کار هستند و این باعث شده روز به روز اقتدار کشور بیشتر شود و برای این همراهی مدیران باید برنامه داشته باشند.
جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.