مجمد جواد مرادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه ها با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی شیراز ، فسا ، جهرم ، لار و گراش کار امدادرسانی به حادثه دیدگان و مصدومان حوادث مختلف را برعهده دارند.
وی اظهار داشت: در ایام نوروز اورژانس فارس همچنین با سه فروند بالگرد کار اورژانس هوایی را انچام می دهد و تا ظهر سه شنبه 29 اسفندماه 2 ماموریت اعزام بیمار به بیمارستان ها را انجام دادند.
سرپرست اورژانس فارس ادامه داد: برای رفاه حال مسافران، 12 پایگاه نوروزی در نقاط پرتردد و اماکن گردشگری فعال شده است که برخی به صورت پاره وقت و برخی از آنها نیز به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
مرادیان یادآور شد: برخی از این پایگاه ها در مبادی ورودی مانند پل فسا ، جاده بوشهر ، جاده سپیدان و محورهای پرتردد مانند شورچستان، داراب، نورآباد، نی ریز و لارستان مستقر هستند.
وی اظهار کرد: در این پایگاه ها علاوه بر استقرار آمبولانس به منظور اعزام سریع مصدومان و بیماران به مراکز درمانی خدمات غیراورژانسی به صورت محدود نیز به مسافران ارائه می شود.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ادامه داد: اورژانس فارس در روز دوشنبه 28 اسفندماه جاری، یک هزار و 91 ماموریت داشته است که 176 مورد آن مربوط به حوادت ترافیکی بوده است.
مرادیان گفت: تعداد مصدومان این حوادث در روز دوشنبه 235 نفر و شمار جانباختگان 2 نفر بود.
7379/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.