به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود سلطانی فرد، عصر شنبه در آیین افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان داراب از توابع استان فارس، بیان داشت: اعتبار زیادی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی مناطق محروم در نظر گرفته ایم.
وی به میزان این اعتبار اشاره ای نکرد.
سلطانی فرد افزود: در سفر به این شهرستان چندین زمین چمن مصنوعی با اعتبار 33 میلیارد ریال، سالن رزمی با اعتبار میلیارد ریال و خوابگاه ورزشکاران با هزینه 10میلیارد ریال به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی خانه جوان این شهرستان هم با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شد.
وی گفت: در استان فارس شاهد ساخت و افتتاح پروژه های خیرساز بسیاری بودیم، این اقدام ارزشمند در توسعه ورزش تاثیرگذار و قابل تقدیر است.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزش استان فارس از ظرفیت های بالایی در رده ملی و بین المللی برخوردار است و شاهد درخشش ورزشکاران این استان در رقابت های برون مرزی هستیم.

** بهره برداری از بزرگترین زورخانه جنوب کشور در جهرم
همچنین در ادامه سفر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس، بزرگترین زورخانه جنوب کشور عصر امروز (شنبه) در شهرستان جهرم که در فضایی به وسعت 630 مترمربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی احداث شده به بهره برداری رسید.
افزون بر این با حضور سلطانی فر، عملیات احداث خانه جوان ویژه سازمان های مردم نهاد در این شهرستان با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی شهرستان جهرم، اظهار امیدواری کرد با فراهم ساختن زیر ساخت ها در سراسر کشور، شاهد حضور بیشتر ورزشکاران ایرانی در صحنه های بین المللی و کسب افتخار از سوی آنان باشیم.

** ورزش کشور پیشرفت چشمگیری دارد
وزیر ورزش و جوانان، شامگاه شنبه نیز در سفر به شهرستان فیروزآباد در جمع ورزشکاران این شهرستان و 2 شهرستان فراشبند و قیر وکارزین، اظهار داشت: ورزش کشور ظرف 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود، پیشرفت چشمگیری داشته است.
سلطانی فر افزود: وضعیت کشورمان در حوزه ورزش در مقایسه با رژیم گذشته و به ویژه در دولت تدبیر و امید در همه شاخص ها 6 برابر رشد داشته است.
وی ادامه داد: در سال 97 نشستی با حضور نماینده مجلس و سه فرماندار شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در تهران خواهیم داشت و تکلیف پروژه های نیمه تمام این سه شهرستان را مشخص خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان در یک سفر یک روزه برای افتتاح و یا کلنگ زنی چندین طرح ورزشی در استان فارس، صبح شنبه وارد شیراز شد.
7368 / 7369 / 9877 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.