مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم، سه شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 220 نفر از دانش آموزان جهرمی، 450 اصله نهال از نوع اکالیپتوس، آکاسیا و ویکتوریا را که این اداره با هزینه 15 میلیون ریال تهیه کرده بود در پنج هکتار از اراضی منطقه دشت عروس از توابع بخش سیمکان جهرم کاشتند.
سید محمد حسین جهانگرد افزود: همچنین جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی جهرم با هدف احیای باغ قدیمی این دانشگاه، در فضایی به وسعت 6 هکتار از این باغ مبادرت به کاشت 600 اصله نهال مرکبات شامل لیموترش، لیمو خارگی و گریپ فروت کردند.
وی ادامه داد: افزون بر این برای گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر شهرستان جهرم، یک هزار و 200 اصله نهال در محوطه تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) و 100 نهال در پادگان آموزشی شهید دستغیب این شهر کاشته شد.
جهانگرد بیان کرد: همچنین مقرر شده فردا (چهارشنبه) 2هزار اصله نهال با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم و برخی از مدیران این شهرستان در محوطه بیمارستان پیمانیه جهرم کاشته ‌شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
پانزدهم اسفند که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز درختکاری نامگذاری شده سر آغاز هفته ای به نام منابع طبیعی است که تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.