دکتر اکبر اجرایی پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:خبرنگاران حوزه سلامت در جامعه به عنوان راویان سلامت برای ارتقای فرهنگ عمومی افراد جامعه گام برمی دارند و لازم است آنها از عوامل خطرزایی که ممکن است سلامتشان را تهدید کند آگاهی داشته باشند.
وی با اعلام اینکه این طرح برای نخستین مرتبه در سال جاری به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می شود گفت: همواره تلاش داریم با استفاده از توانمندی های خبرنگاران استان، خدمات درمانی که امروزه به صورت نیمه رایگان به بیماران ارائه می شود را به همشهریان اعلام کنیم.
او خبرنگاران عرصه سلامت را به عنوان سفیران سلامت معرفی کرد و گفت: امروزه نگاه تیزبینانه و نقدهای منصفی که از سوی خبرنگاران در جامعه مطرح می شود باعث شده عملکرد دستگاه های خدماتی مطلوب تر شود.
اجرایی از خبرنگاران خواست تا واقعیت های بهداشتی و درمانی جامعه را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد ارتقای سلامت در جامعه باشیم.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رسانه های استان را چشم سوم و کمک رسان به دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: سلامت، محور اساسی توسعه قبل از اقتصاد و آموزش است و باید سهم این حوزه با سایر حوزه ها به توازن برسد.
او بیان کرد: تلاش داریم با تداوم یافتن این امر، خبرنگاران با ترویج فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان است، پیام آوران سلامت در استان باشند.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.