به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیست و پنجم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و در یک هوای بارانی برگزار شد، تیم برق جدیدی شیراز با گل دقایق پایانی بازی از سد ماشین سازی تبریز گذشت.
نیمه نخست این بازی به دلیل بارندگی شدید و آبگرفتکی زمین از کیفیت خوبی برخوردار نبود و هر 2 تیم به زیر توپ می زدند و همین امر سبب شد هیچ اتفاقی خاصی روی دروازها به وجود نیاید.
در نیمه دوم نیز اگرچه بارندگی کمتر شد اما لغزندگی چمن مصنوعی باعث شد هیچ کدام از تیم ها نتوانند به بازی زمینی روی بیاورند، اگرچه برقی های میزبان در این نیمه بهتر بازی کردند.
دقیقه 88 بازی، تیم برق جدید شیراز صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بازیکن این تیم توپ را بلند به روی دروازه ماشین سازی تبریز ارسال کرد و رسول بهار وندی از غفلت مدافعان میهمان استفاده کرد و با یک ضربه نوک پا توپ را درون دروازه ماشین سازی جای داد.
سر انجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود برق جدید شیراز پایان یافت و نارنجی پوشان شیرازی با رحمان رضایی سرمربی جدید این تیم توانستند سه امتیاز خانگی را کسب کنند و به ناکامی های خود پایان دهند.
سیامک کوهنورد بازیکن ذخیره تیم برق جدید شیراز در دقیقه 78 به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت با دریافت کارت قرمز اخراج شد.
از این بازی 500 تماشاگر دیدن کردند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این هفته در سیرجان برابرگل گهر این شهر بانتیجه یک بر یک متوقف شد و با 43امتیاز در همان مکان چهارم ایستاد و همچنان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر باقی ماند.
با پایان یافتن هفته بیست و پنجم این رقابت ها، تیم نفت مسجد سلیمان با 50 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم خونه به خونه بابل با 48 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین است و بادران تهران هم با 44 امتیاز سوم است.
تیم برق جدید شیراز با 36 امتیاز در مکان دهم ایستاد و تیم ماشین سازی تبریز هم با 27 امتیاز در رده پانزدهم قرارگرفت و خطر سقوط همچنان این تیم را تهدید می کند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جدول جواز حضور در رقابت های لیگ برتر در فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.