به گزارش دریافتی روز جمعه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در پیامی به همین مناسبت افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد.
در این پیام آمده است: خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند.
استاندار فارس در این پیام افزوده است: اینجانب با تبریک این روزهای خجسته و سرور آفرین، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان فارس دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می‌شود.
6122/ 2027
دریافت خبر: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.