به گزارش ایرنا عبدالرضا قاسمپور، روز یکشنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بهره برداری از پنج طرح عمرانی در
بخش مرکزی شهرستان داراب افزود: بیشترین تعداد طرح های بهسازی روستایی در استان فارس به این شهرستان تعلق دارد.
وی، به پنج طرح یاد شده اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح ها انتقال آب به منطقه عشایری آب غرغر است که با اعبتاری افزون بر یک میلیارد و 290 میلیون ریال به انجام رسیده و 40 خانوار عشایری از مزایای آن برخوردار می شوند.
او گفت: افتتاح طرح برق رسانی به روستای عشایری احمد آباد یکی دیگر از این طرح هاست که یک میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و 16خانوار از موهبت آن بهره مند می شوند.
قاسمپور ادامه داد: با افتتاح این طرح، تمام روستاهای بالای 10 خانوار شهرستان داراب از مزایای برق برخوردار هستند.
فرماندار شهرستان داراب افزود: اجرای طرح آسفالت 11هزار مترمربع از معابر روستای برگان با اعتبار 2 میلیارد ریال و بهره مندی 420 خانوار از این طرح، به انجام رسیدن پروژه آسفالت و بهسازی 12 هزار مترمربع از روستای جوزجان با صرف یک میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح هایی است که امروز (یکشنبه) افتتاح شد.
قاسمپور بیان کرد: پنج هزار مترمربع از این طرح بهسازی و آسفالت را بنیاد مسکن انجام داده و مابقی آن با مشارکت دهیاری صورت گرفته و 350 خانوار روستای جوزجان از مزایای آن برخوردار می شوند.
وی، گفت: همچنین آسفالت پنج هزار مترمربع از روستای ماریان داراب با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن این شهرستان از جمله این طرح های عمرانی است که یک میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده و 286 خانوار از آن بهره مند می شوند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9877 /6118
خبرنگار: مجتبی صالحی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.