به گزارش ایرنا عبدالرضا قاسم پور پنجشنبه در نشست خبری افزود:‌امسال نیز برنامه های متنوعی در دهه فجر تدارک و پیش بینی شده است اما به حرمت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم تا 18 بهمن ماه هیچگونه برنامه ای که مخالف با فضای این ایام باشد اجرا نخواهد شد و برنامه هایی مانند بازی های بومی محلی و دیگر برنامه های شاد از 19 بهمن ماه برگزار می شود.
فرماندار داراب بیان کرد:دهه فجر فرصت بسیار خوبی است برای تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انقلابی که منشا خیر و برکت برای مردم بوده است.
قاسم پور گفت:‌خدمت رسانی در شهرستان داراب که نقاط دورافتاده وسخت گذر بسیار دارد قابل لمس است و نمونه های فراوان برق رسانی، آبرسانی، گازرسانی و دیگر خدمات رفاهی در این نقاط انجام شده است اما با همه این خدمات باز هم تکلیف مسئولان در برابر مردم مشخص است و آن خدمت است.
قاسم پور گفت: خبرنگار حلقه واسط بین مردم و مسئولان است و با توجه به تکلیف مهمی که در انعکاس ومسائل و مشکلات شهرستان برعهده دارد و با نقدهای دلسوزانه و سازنده ای که وارد می کند، نقش مهمی در توسعه شهرستان ایفا می کند و انتظار می رود همه ما علی الخصوص اصحاب رسانه باید سعی در ترویج فضای امید و نشاط در جامعه داشته باشیم و از سیاه نمایی بپرهیزیم و با این کار در ارتقای اعتماد به نظام تلاش شود و از فرصت دهه مبارک فجر باید نهایت استفاده شود.
وی گفت: در سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد 63 پروژه با اعتبار بالغ بر 177 میلیارد تومان در داراب افتتاح می شود که از این میان 59 پروژه دولتی و تعداد 4 پروژه از اعتبارات بخش خصوصی محقق شده است.
فرماندار داراب گفت:‌افتتاح گازرسانی به 21 روستا و آغاز عملیات گازرسانی به 34 شهر و روستا در ایام دهه فجر اتفاق خواهد افتاد که شهرستان داراب از نظر حجم پروژه ها، بیشترین میزان را در استان به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: پروژه های متعددی نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد که در برنامه های دهه فجر گنجانده نشد ه است و انشاالله با حضور مسئولین کشوری و تا پایان سال جاری افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
خبرنگار: مجتبی صالحی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9877 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.