به گزارش ایرنا، حسنی پور فرماندار رضوانشهر روز یکشنبه در چهارمین روز از دهه فجر، در آئین افتتاح و بهره برداری از 27 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 695 میلیون ریال بیان داشت: آموزش و فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق، موضوع مهمی است و ما باید خودمان را با نیازهای ضروری مردم هماهنگ کنیم.
وی با اشاره به محدودیت امکانات در این حوزه گفت: در ارائه خدمات ضمن لحاظ کردن شاخص جمعیت براساس اولویت ها تصمیم می گیریم.
در ایام دهه فجر امسال، بیش از 60 پروژه با اعتباری حدود 14 میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر افتتاح می شود.
شهرستان رضوانشهر با 2 بخش مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

** افتتاح 198 طرح عمرانی همزمان با چهارمین روز از دهه فجر در صومعه سرا
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 198 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر اولیایی معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا در آئین افتتاح 4 پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی در طاهرگوراب، به مشارکت بالای مردم شهرستان صومعه سرا به ویژه مردم روستاها در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اشاره کرد و افزود : مشارکت مردم و دولت و تمامی مسوولان برای به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی و اجرایی، باعث می شود ما در طول سال به طور مستمر افتتاح پروژه ها را شاهد باشیم.
وی از افتتاح 198 پروژه عمرانی و خدماتی در چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : برای افتتاح این پروژه بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح 192 پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی صومعه سرا و گوراب زرمیخ در روستای زیکسار بوده ایم، اظهار داشت : برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 112میلیارد ریال هزینه شده است.
اولیایی افزود : 4 پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی توسط اداره راه و شهرسازی در طاهرگوراب - ضیابر بطول 16 کیلومتر با اعتباری قریب به 30میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
معاون فرماندار صومعه سرا تصریح کرد : برای افتتاح دو پروژه آسفالت راه اصلی روستایی در میانده به طول 7 کیلومتر ، اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است.
شهرستان صومعه سرا با بخش مرکزی ، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب گیلان واقع است .

** افتتاح چهار پروژه عمرانی در املش
به گزارش خبرنگار ایرنا یونس محمودی فرماندار املش در مراسم بهره برداری از چهار پروژه عمرانی این شهرستان، مجموع اعتبار پروژه های یادشده را شش میلیارد و 90 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: افتتاح موزاییک فرش، محوطه سازی به همراه احداث دیواره حفاظتی پارک گلستان املش به طول 60 متر در حاشیه رودخانه کیارود، پروژه احداث پل دوم بلوار امام رضا(ع) واقع در ورودی شهر رانکوه، پروژه زیرسازی آسفالت 900متر از طرح هادی روستای پایین محله نرکه از توابع بخش مرکزی املش از طرح هایی است که امروز افتتاح شد.
به گزارش ایرنا دیدار مسئولان املش با خانواده شهید فروزنده در روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه از دیگر برنامه های چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان بود.
شهرستان املش با 2 بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است..
خبرنگاران:مهرعلی گواهی-علیرضاجهانی-فرزادحسنپور**انتشاردهنده:کبیری
7293/7292/7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.