به گزارش ایرنا، فرماندار قشم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: طرح آبرسانی به 10 روستای بخش شهاب قشم با 85 میلیارد ریال اعتبار از طرح هایی است که در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید و سه هزار و 757 خانوار را تحت پوشش قرار گرفتند.
علیرضا نصری افزود: 47 کیلومتر خط انتقال و 134 کیلومتر طول شبکه توزیع است و 14 هزار 252 تن از روستاییان بخش شهاب در غرب جزیره را تحت پوشش قرار می دهد.
وی بیان کرد: دولت یازدهم به صورت جهادی برای تحقق یکی از خواسته های دیرینه مردم و نیازمندی های نخستین توسعه ورود کرد و امروز بخش مرکزی به طور کامل آبرسانی شده، در بخش شهری هم نسبت به آبرسانی به مسکن های مهر و طولا اقدام شده و کارهای تکمیلی نیز به تدریج در حال انجام است.
وی اضافه کرد: پیش از سال 1392 درصد بهره مندی روستاهای قشم از آب آشامیدنی سالم نزدیک صفر بود و هم اکنون با تلاش خادمان مردم در دولت تدبیر و امید این شاخص به 83 درصد رسیده و 17 درصد باقی مانده نیز تا دهه فجر امسال از این نعمت برخوردار خواهند شد.
وی اضافه کرد: مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شهر طولا با اعتبار 20 میلیارد ریال، پست 63 کیلو وات موقت شهرک سیستان قشم با اعتبار 50 میلیارد ریال و پست گاز نیروگاه 80 مگاواتی پاسارگاد قشم با اعتبار 80 میلیارد ریال (که برق آن به زودی وارد مدار می شود) از دیگر طرح هایی بودند که افتتاح شد.
نصری در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و با هنر به عنوان الگوهای خدمت صادقانه عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه گزارش، افتتاح طرح ها جهت ارتقای امید و نشاط در جامعه و تقویت اعتمادی بین دولت و ملت است که نشانه آن حضور چشمگیرتر از دوره های گذشته مردم در پای صندوق های رای بود و دولت با خدمت بیشتر خود را موظف به پاسداشت این اعتماد می داند.
7408/8123
خبرنگار: محمد ملا حمزه زاده * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.