به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حاجی زاده، روز شنبه در حاشیه یادواره شهدای فرهنگی در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در تجمعات بزرگ نهم دی در شیراز و سراسر کشور گواه پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی، با اشاره به حمایت آمریکا و استکبار جهانی از عناصر فتنه گر داخلی در سال 88، گفت: حماسه مردمی نهم دی صحنه ای برای دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخ کوبنده ملت ولایتمدار ایران به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: نوجوانان و جوانان انقلابی، بخش اعظم شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ هستند و این پیام را به جهان مخابره می کنند که نسل جوان ایران به عهد خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار هستند.
حاجی زاده بیان کرد: در سال 88 ملت انقلابی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب، با حضور به موقع در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بار دیگر از آزمونی حساس و تاریخی سربلند بیرون آمدند و با بنیان نهادن حماسه مردمی نهم دی نقشه های شوم فتنه گران را ناکام گذاشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه، پاسداشت حماسه مردمی نهم دی یک رسالت مهم برای رسانه های متعهد و انقلابی است، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار نقش مهمی در دفاع از انقلاب اسلامی ایفا می کنند و رساندن پیام مهم حماسه نهم دی به داخل و خارج از کشور وظیفه مهم آنان است.
9873 /6118
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.