به گزارش ایرنا، سردار غلام عسکر کریمیان روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت های داخلی می توان با مدیریت های درست به اهداف تعیین شده رسید تا برای تامین نیازهای خود دست به سوی بیگانگان دراز نکنیم.
وی افزود: هم اکنون افکار و اندیشه هایی در حال رخنه به درون حاکمیت است که اگر هوشیاری لازم و کافی نداشته باشیم، آینده نظام با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.
وی با تاکید بر اینکه چالش های درونی باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: در صورتی که چنین چالش ها و تهدیداتی با درایت، دشمن شناسی و جریان شناسی جدی گرفته شده و مقابله شود، دشمنان داخلی و خارجی هرگز جرات نگاه چپ به کشور را نخواهند داشت، مگر اینکه دشمنان خارجی از داخل کشور علائمی دریافت کنند.
کریمیان، رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد و یادآور شد: اگر به این توصیه ها و رهنمودهای داهیانه کم توجهی شود بدون تردید مدیریت کشور دچار مشکل خواهد شد.
وی، منافع و مصالح ملی و جمعی را اولویت های اول هر مسئول برای توسعه کشور دانست و ادامه داد: چنانچه شعارها با اعمال ما مطابقت نداشته باشد و روحیه خدمت گذاری به آحاد مردم در میان مسئولان و مدیران اجرایی نهادینه نشود، تحقق شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام رهبری میسر نمی شود.
کریمیان با اشاره به فرموده مقام رهبری مبنی بر اینکه 'هم اکنون ما در میدان جنگ هستیم و اگر بخوابیم با لگد دشمنان بیدار می شویم' ، گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در حوزه های فرهنگی با جنگ تمام عیار نرم با نظام سلطه مواجه است که در این میدان نبرد اگر هوشیاری به خرج ندهیم دچار خسران های بسیار زیان بازی خواهیم شد.
وی ، آثار جنگ نرم را نامشهود و نامحسوس دانست و افزود: دشمن در این عرصه با طراحی و برنامه ریزی بسیار منسجم وارد عرصه شده و با سناریوهای گام به گام و اقتضائی وارد عمل می شود.
کریمیان تاکید کرد: با شعار، نمی توان به عزت و استقلال رسید.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.