سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در همایش بزرگداشت 9 دی با عنوان 'پایان مدارا' در تالار حکمت دانشگاه شیراز افزود:در این قیام ملی اگر موضوع حمایت از شخص خاصی هم مطرح بود آن شخص رهبر معظم انقلاب بود.
وی اظهار داشت:در حماسه 9 دی ماه 88 همه اقشار و گروه های اجتماعی از هر جناح و گروه سیاسی حتی کسانی که از هواداران کاندیدای غیر منتخب بودند شرکت داشتند.
حسینی بیان کرد:هرچند که بسیاری از اقدامات مثبت دولت های نهم و دهم برای مردم غیرقابل کتمان است اما بعضی از اقدامات اخیر رئیس این دولت ها برخلاف مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و حتی مورد تایید بسیاری از وزرای کابینه ایشان نبود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: اقداماتی نظیر خانه نشینی، تعیین یک فرد خاض به عنوان معاون اولی خود و اقدامات وی و بعضی همراهان ایشان در تخطئه روسای قوه قضاییه و مقننه به هیچ عنوان اقدامات قابل دفاعی نیست.
وی بیان کرد:همانگونه که رهبر معظم هم اشاره کردند فتنه، خط قرمز نظام است ولی متاسفانه عده ای حتی از خواص از این خط قرمز عبور کردند.
این مقام سابق دولت دهم به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در این آیین سخنزانی کرد.
خبرنگار:‌ سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.