احد فتوحی، سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی گراش در گفت و گو با ایرنا، افزود: کاهش سهم پرداخت نقدی به 10درصد در قالب اقساط 42ماهه از مهمترین این مشوق هاست.
وی اضافه کرد: چنانچه سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان بندی شده واحد صنعتی خود را به بهره برداری رسانند و ایجاد اشتغال کنند، تا سقف 60درصد از اسناد تعهدی آنها بازگردانده خواهد شد و این موضوع نیز شرایط مناسبی برای تشویق و ترغیب صنعتگران برای ایجاد تولید و اشتغال در این شهرک صنعتی فراهم خواهد کرد.
فتوحی ادامه داد: هم اینک 41 قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد 10واحد با اشتغالزایی 76نفر در مرحله بهره برداری است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، با اشاره به اینکه زیر ساخت های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی گراش مهیاست، افزود: این شهرک دارای امکانات زیربنایی نظیر آب ،برق گاز و تلفن است و متناسب با استقرار سرمایه گذاران، سایر امکانات زیربنایی نیز در آن ایجاد خواهد شد.
وی، از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت های موجود درشهرستان گراش، وضعیت مناسب زیرساخت ها در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق های جدید سرمایه گذاری از این فرصت برای ایجاد واحد های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان بهره گیرند.
فتوحی گفت: شهرک صنعتی گراش با مساحت 40 هکتار، ظرفیت ایجاد 117واحد صنعتی، از امکان اشتغالزایی برای بیش از 600نفر برخوردار است.
شهرستان گراش در فاصله 355 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.