به گزارش ایرنا، حسین آریگو یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود:در صورت مشاهده کمترین نقص در هر یک از پروژه ها صورت وضعیت پیمانکار تایید نخواهد شد و در واگذاری پروژه های بعدی لحاظ خواهد شد.
وی ادامه داد:‌پروژه های عمرانی کلانشهر شیراز با توجه به اولویت ها، ضرورت ها و تاثیرگذاری بر رفاه و بهبود جریان زندگی شهروندان اجرایی و تکمیل می شود.
آریگو گفت:‌شهرداری شیراز قطعا تکیمل پروژه های نیمه تمام را در دستور کارخواهد داشت اما می کوشیم که این کار با اولویت بندی و مشخص شدن پروژه های مهم و تاثیرگذار همراه باشد.
وی ادامه داد: در کنار پروژه های در دست اجرا، این امکان نیز وجود دارد که چنانچه در جایی لزوم اجرای پروژه ای احساس شود این کار صورت گیرد و یا پروژه ای جایگزین پروژه مهمتر دیگری شود.
او گفت: در جایی ممکن است پروژه ای به طور کامل اجرا نشده باشد اما چنانچه افتتاح بخشی از آن هم بتواند به رفع موانع و مشکلاتی همچون ترافیک کمک کند این کار را حتما انجام خواهیم داد و به عبارتی پروژه را برای بهره برداری فازبندی خواهیم کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: می کوشیم که پروژه های عمرانی را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا کنیم اما آنچه برای ما از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است کیفیت کار است و هیچگاه کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد.
آریگو بیان کرد: قطعا تلاش و کوشش شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان ارائه خدماتی مطلوب به تمام شهروندان در تمام نقاط شهر است و تحقق این مهم نیز در گرو همراهی و هماهنگی بین تمام این مجموعه ها خواهد بود.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.