به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فیروزآباد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: برای سال 96 ایجاد حدود 34 هزار فرصت شغلی را در استان فارس متعهد شدیم که تا کنون 23 هزار فرصت شغلی آن ایجاد شده و تا پایان سال فراتر از تعهد خود عمل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: همچنین در سال 95 به میزان یک میلیارد و 300 میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی داشتیم که بنا داریم امسال این رقم را به 2 میلیارد دلار برسانیم.
استاندار فارس از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران خواست که فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در دستور کار داشته باشند.
تبادار، با اشاره به بازدید امروز (پنجشنبه) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سد هایقر فیروزآباد، گفت: این سد یکی از ظرفیت های بسیار مناسب برای این شهرستان است و تاکنون برای ساخت آن 150میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای اجرای شبکه و خط انتقال هم بیش از 100 میلیارد تومان دیگر باید هزینه شود.
وی، در مورد واحد تولیدی کربنات سدیم این شهرستان هم بیان داشت: برای اجرای این واحد نیز سرمایه گذار تاکنون نزدیک به 280 میلیارد تومان آورده داشته و نزدیک به 2 میلیون دلار هم تسهیلات دریافت کرده است.
او افزود: ظرفیت تولید این واحد سالانه 600 هزار تن است و با بهره برداری از آن یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
استاندار فارس همچنین از فرماندار فیروزآباد خواست که عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان که کلنگ آن امروز (پنجشنبه) توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد، به سرعت آغاز شود.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 92 کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.